Jump to content

All Activity

This stream auto-updates

  1. Today
  2. Yesterday
  3. Last week
  4. Earlier
  5. Salut Roxana Cristea,

    Bine ai venit pe Fixul - un stil de viata sanatos💗💗.. Iti multumesc ca te-ai alaturat forumului nostru si iti uram bun venit cu aceasta ocazie.

    Pentru a deveni membru cu drepturi depline si pentru a putea posta la oricare dintre topicuri te rugam ca intai de toate sa-ti faci o scurta prezentare, dand click pe "Prezentare membru
    Prezentarea sa contina un nume (fie ca este cel real sau nu), varsta si localitatea de resedinta. Poti incarca si o fotografie de profil, daca ti se pare mai interesant.
    In continuare te asteptam sa postezi intrebari, raspunsuri, sau sa deschizi noi subiecte de discutie, respectand structura forumului. Inainte de a posta foloseste functia de "Cautare" pentru a nu deschide topicuri cu acelasi subiect de discutie.
     

    Cu stima,
    Echipa Fixul - un stil de viata sanatos

     

    Fixul - un stil de viata sanatos💗💗.

     

  6. Salut Margareta Moldovan,

    Bine ai venit pe Fixul - un stil de viata sanatos💗💗.. Iti multumesc ca te-ai alaturat forumului nostru si iti uram bun venit cu aceasta ocazie.

    Pentru a deveni membru cu drepturi depline si pentru a putea posta la oricare dintre topicuri te rugam ca intai de toate sa-ti faci o scurta prezentare, dand click pe "Prezentare membru
    Prezentarea sa contina un nume (fie ca este cel real sau nu), varsta si localitatea de resedinta. Poti incarca si o fotografie de profil, daca ti se pare mai interesant.
    In continuare te asteptam sa postezi intrebari, raspunsuri, sau sa deschizi noi subiecte de discutie, respectand structura forumului. Inainte de a posta foloseste functia de "Cautare" pentru a nu deschide topicuri cu acelasi subiect de discutie.
     

    Cu stima,
    Echipa Fixul - un stil de viata sanatos

     

    Fixul - un stil de viata sanatos💗💗.

     

  7. Salut Dana Si Nelutu Groza,

    Bine ai venit pe Fixul - un stil de viata sanatos💗💗.. Iti multumesc ca te-ai alaturat forumului nostru si iti uram bun venit cu aceasta ocazie.

    Pentru a deveni membru cu drepturi depline si pentru a putea posta la oricare dintre topicuri te rugam ca intai de toate sa-ti faci o scurta prezentare, dand click pe "Prezentare membru
    Prezentarea sa contina un nume (fie ca este cel real sau nu), varsta si localitatea de resedinta. Poti incarca si o fotografie de profil, daca ti se pare mai interesant.
    In continuare te asteptam sa postezi intrebari, raspunsuri, sau sa deschizi noi subiecte de discutie, respectand structura forumului. Inainte de a posta foloseste functia de "Cautare" pentru a nu deschide topicuri cu acelasi subiect de discutie.
     

    Cu stima,
    Echipa Fixul - un stil de viata sanatos

     

    Fixul - un stil de viata sanatos💗💗.

     

  8. Salut Cristina Popescu,

    Bine ai venit pe Fixul - un stil de viata sanatos💗💗.. Iti multumesc ca te-ai alaturat forumului nostru si iti uram bun venit cu aceasta ocazie.

    Pentru a deveni membru cu drepturi depline si pentru a putea posta la oricare dintre topicuri te rugam ca intai de toate sa-ti faci o scurta prezentare, dand click pe "Prezentare membru
    Prezentarea sa contina un nume (fie ca este cel real sau nu), varsta si localitatea de resedinta. Poti incarca si o fotografie de profil, daca ti se pare mai interesant.
    In continuare te asteptam sa postezi intrebari, raspunsuri, sau sa deschizi noi subiecte de discutie, respectand structura forumului. Inainte de a posta foloseste functia de "Cautare" pentru a nu deschide topicuri cu acelasi subiect de discutie.
     

    Cu stima,
    Echipa Fixul - un stil de viata sanatos

     

    Fixul - un stil de viata sanatos💗💗.

     

  9. Iti vin in ajutor cu un mic video cum se utilizează aplicația yazio. Cum se descarcă și cum se folosește. 1. Pentru calcularea caloriilor în primul rând aveți nevoie de un cântar de bucătărie. 2. Cântăriți produsele care vreți sa le mâncați și le introduceți în aplicație. 3. Urmăriți și video 2 cu mare atentie, asa va puteți calcula caloriile pentru rețetele care le faceți voi acasă. Introduceți gramajul și urmați pașii asa va arata câte calorii are o porție de mâncare, făcută de voi în casa. Sper sa va fie de folos si sa intelegeti tot ce este scris acolo. Bine ați venit
  10. Salut Vasilica Fintinariu,

    Bine ai venit pe Fixul - un stil de viata sanatos💗💗.. Iti multumesc ca te-ai alaturat forumului nostru si iti uram bun venit cu aceasta ocazie.

    Pentru a deveni membru cu drepturi depline si pentru a putea posta la oricare dintre topicuri te rugam ca intai de toate sa-ti faci o scurta prezentare, dand click pe "Prezentare membru
    Prezentarea sa contina un nume (fie ca este cel real sau nu), varsta si localitatea de resedinta. Poti incarca si o fotografie de profil, daca ti se pare mai interesant.
    In continuare te asteptam sa postezi intrebari, raspunsuri, sau sa deschizi noi subiecte de discutie, respectand structura forumului. Inainte de a posta foloseste functia de "Cautare" pentru a nu deschide topicuri cu acelasi subiect de discutie.
     

    Cu stima,
    Echipa Fixul - un stil de viata sanatos

     

    Fixul - un stil de viata sanatos💗💗.

     

  11. Salut Ana Maria Cr,

    Bine ai venit pe Fixul - un stil de viata sanatos💗💗.. Iti multumesc ca te-ai alaturat forumului nostru si iti uram bun venit cu aceasta ocazie.

    Pentru a deveni membru cu drepturi depline si pentru a putea posta la oricare dintre topicuri te rugam ca intai de toate sa-ti faci o scurta prezentare, dand click pe "Prezentare membru
    Prezentarea sa contina un nume (fie ca este cel real sau nu), varsta si localitatea de resedinta. Poti incarca si o fotografie de profil, daca ti se pare mai interesant.
    In continuare te asteptam sa postezi intrebari, raspunsuri, sau sa deschizi noi subiecte de discutie, respectand structura forumului. Inainte de a posta foloseste functia de "Cautare" pentru a nu deschide topicuri cu acelasi subiect de discutie.
     

    Cu stima,
    Echipa Fixul - un stil de viata sanatos

     

    Fixul - un stil de viata sanatos💗💗.

     

  12. Marea majoritate a dietelor se bazeaza pe restrictie de alimente si pe infometarea pe termen scurt pentru a avea rezultate rapide. Ti sa intamplat sa tii pana acum o dieta, sa te simti slabit /a de energie? Sa ai dureri de cap, de stomac si sa dai jos cateva kilograme si dupa ce te-ai lasat sa pui kilogramele la loc? Daca da, atunci ramai alaturi de mine, fiindca iti voi zice de ce se intampla acest lucru si cum poti slabi sanatos urmand cativa pasi simpli. Si mai mult, cum sa te mentii dupa ce ai slabit pentru ca stiu ca te intereseaza si acest lucru. Gata c
  13. Alimentele bogate in proteina si cu mai putini carbohidrati sunt esentiale in constructia masei musculare, aducandu-ti energia necesară. Cateva alimente bogate in proteine si cu un procent scazut de carbohidrati pe care ar trebui sa le incluzi in dieta ta sunt : 1. PIEPT DE PUI Cel mai sigur aliment cand esti in cautarea proteinelor,. Il poti servi la gratar sau fiert cu legume sau o salata.. 2. CURCAN Curcanul este un aliment versatil. Este mai sanatos, o alternativa pentru carnea de vita, are mai putine calorii si poate fi folosit in orice de la chilli la
  14. Stiati cate beneficii au morcoviioulalebananele si merele Afla din plansa de mai jos
  15. Daca simti des nevoia sa mananci ceva dulce ar trebui sa faci tot posibilul sa nu sari peste niciuna dintre cele trei mese pe zi. Sigur ca ideal ar fi sa inlocuiesti prajiturile si bomboanele care contin zahar alb cu un dulce sanatos cum ar fi fructele. Ceea ce ai putea totusi sa faci cand simti ca nu te poti abtine sa mananci dulce ar fi sa gusti doar dintr-o prajitura sau sa mancam o bomboana si apoi sa completezi nevoia de dulce cu un aliment sanatos :un fruct, o leguma care-ti place sau doi, trei biscuiti cu cereale integrale care sa aiba cel putin 10%cereale si zaharul sa nu se numere pri
  16. Meniuri sanatoase pentru fiecare ora in parte pe 7 zile. Luni: Marti: Miercuri: Joi: Vineri: Sambata: Duminica:
  17. Meniuri sanatoase pentru fiecare ora in parte pe 7 zile. Luni: Marti: Miercuri: Joi: Vineri: Sambata: Duminica:
  18. Te lupti cu kilogramele in plus? Lupta cu kilogramele in plus poate fi cea mai grea mai ales daca vine dupa o perioada de excese alimentare si iti doresti sa ai un rezultat cat se poate de repede. In acest caz uite ce ai putea face : 1. Formeaza-ti un program al meselor si nu renunta la el 2. Preia controlul alimentelor 3. Consuma fibre 4. Renunta la alimentele care nu sunt sanatoase 5. Practica sport 6. Inarmeaza-te cu rabdare
  19. Stiai ca, mierea de albine , lamaia si scortisoara te pot ajuta in lupta cu kilogramele? Ei bine, in imaginea de mai jos ai trei retete ce te pot ajuta sa slabesti. Incearca si tu...
  20. Nu consumi destula apa pe zi? Atunci adauga in dieta ta zilnica alimentele sanatoase care cresc consumul de apa. In imaginile de mai jos ai cateva dintre ele
  21. Stii care este secretul unei diete reusite si mesele la ore fixe? Nu te mai tin mult pe ganduri si iti arat in imaginea de mai jos
  22. Vin repede cu solutia pentru ati rezolva aceasta problema. In imaginile de mai jos ai cateva alimente bune pentru a trata retentia de apa
  23. Salut Radi Teo,

    Bine ai venit pe Fixul - un stil de viata sanatos💗💗.. Iti multumesc ca te-ai alaturat forumului nostru si iti uram bun venit cu aceasta ocazie.

    Pentru a deveni membru cu drepturi depline si pentru a putea posta la oricare dintre topicuri te rugam ca intai de toate sa-ti faci o scurta prezentare, dand click pe "Prezentare membru
    Prezentarea sa contina un nume (fie ca este cel real sau nu), varsta si localitatea de resedinta. Poti incarca si o fotografie de profil, daca ti se pare mai interesant.
    In continuare te asteptam sa postezi intrebari, raspunsuri, sau sa deschizi noi subiecte de discutie, respectand structura forumului. Inainte de a posta foloseste functia de "Cautare" pentru a nu deschide topicuri cu acelasi subiect de discutie.
     

    Cu stima,
    Echipa Fixul - un stil de viata sanatos

     

    Fixul - un stil de viata sanatos💗💗.

     

  24. Ai cateva exemple de gustari sanatoase pentru ora 10 si 16 in imaginile de mai jos. Pentru gustarea de la ora 10 un fruct sau o mana de fructe in functie de marime, iar pentru ora 16 oleaginoase intre 20 - 40 g maxim pe zi, 2 patratele de ciocolata neagra amaruie cu 70 - 90 %cacao , 2 biscuiti cu seminte sau tarate, un iaurt mic simplu. O gustare satioasa si sanatoasa care nu contin zahar. Gustare ora 10 fix. Gustarea ora 16 fix.
  25. In imaginile de mai jos ai cateva exemple ce pot sa iti fie de mare ajutor Principalele surse de carbohidrati buni sunt :fructe, legume, nuci, fasole, cereale integrale. Alimentele cu continut ridicat de amidon sunt :painea integrala de grau, cereale, porumb, ovaz, mazare orez. Carbohidratii complecsi sunt cheia sanatatii pe termen lung.
  26. Seara este considerat cel mai nepotrivit moment pentru consumul de fructe. Daca va faceti un obicei din asta, sa nu va mirati ca va veti ingrasa. Explicatia nutritionistilor e simpla :seara metabolismul incetineste, iar glucidele din compozitia fructelor nu vor mai putea fi folosite ca energie si se vor transforma in tesut adipos de rezerva.
  27. Iti vin in ajutor cu cateva idei de alimente care te scapa de balonare. sursa foto
  28. Nu stii ce indica poftele alimentare? Cu siguranta vei afla din tabelul urmator:
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...