Jump to content

Fixul - un stil de viata sanatos

mananca la fix

Forums

  1. 10
    posts
  2. Programul Fixul - un stil de viata sanatos

    Intra aici pentru a vedea mai multe

    26
    posts
  3. 531
    posts
  4. 15
    posts
  5. 49
    posts
  6. Sanatate la farfurie

    Exemple de meniuri sanatoase pentru intreaga familie, retete de dulciuri sanatoase

    15
    posts
  7. 2
    posts
  8. 6
    posts
  9. 4
    posts
  10. 2
    posts
  11. 4
    posts
  12. Intrebari & Raspunsuri

    Aici poti pune intrebari si vei afla tot ce trebuie sa faci

    34
    posts
  13. Utilizatori Fixul - un stil de viata sanatos

    aici poti posta data cand ai inceput si poze

    15
    posts
  14. Miscarea zilnica

    Asa cum gasesti vointa pentru a respecta acest Stil de Viata, la fel ai putea gasi in tine ambitia de a face zilnic macar trei zeci minute de miscare organizata.

    11
    posts


  • Posts

    • Ma bucur ca ati ales sa faceti parte din acest grup minunat, unde fiecare putem sa postam farfuriile noastre, si avem ocazia sa invatam sa mancam sanatos si sa putem slabi. Am incredere in voi ca impreuna putem face aici un grup frumos, cu o atmosfera placuta si linistita, in care cu totii sa ne simtim bine. Am rugamintea sa nu postati in acest grup articole cu alt subiect decat cel pe care acest grup il detine si anume stilul de viata de care avem nevoie in fiecare zi. ? CE INSEAMNA,, UN STIL DE VIATA SANATOS "? Nu este o dieta si nici o cura de slabire cum o numiti voi, este un mod echilibrat de alimentatie, mancand la ore fixe din 3 in 3 ore. Masa nu trebuie sa dureze mai mult de 20 de minute, multa miscare si voie buna fara sa va infometati si fara riscuri exaggerate. Stiti cu totii sunt 5 mese (3 mese principle si 2 gustari) programul 7, 10, 13, 16, 19. ? MIC DEJUN (7) Prima masa incepem cu micul dejun (7) in varianta sarata, contine proteine, grasimi vegetale si carbohidranti sanatosi sau varianta dulce, contine cereale integrale, fructe, seminte, nuci. ? GUSTAREA 1 (10) La aceasta gustare din prima parte a zilei va recomand o portie de fructe. Alegeti fructe cu calorii putine si indice glicemic mic cum ar fi : - capsuni, cirese, grapefruit, portocale, piersici, caise, pepene galben si verde, kiwi, mere verzi. ? PRANZ (13) Alege intotdeauna un singur fel de mancare ori supa, ciorba ori felul doi. In functie de posibilitati in cazul ca sunteti la serviciu de preferat sa va luati mancare de acasa nu de la fast - food sau din alte parti. ? GUSTAREA 2 (16) Poate fi un iaurt mic natural sau 2 galete de orez, o mana de nuci, migdale, seminte de dovleac, fistic, 2 patratele de ciocolata neagra cu 70, 75, 90 %cacao, biscuiti digestivi fara zahar, biscuiti din tarate, o cafea, un kefir. Gustarea nu tine loc de mancare, ea are rolul sa va tina de foame inca 3 ore pana la urmatoarea masa. ? CINA (19)Puteti servi peste, carne slaba de pui, curcan pregatita la gril, abur, cuptor cu legume coapte, salate. Pe tot parcursul zilei nu uitati sa consumati apa minim 2 litri pentru a regla metabolismul reduce greutatea.
    • Fasole batuta & castravete murat si ardei copt, ora 13
    • Ciorba de legume & ardei iute ora 13
    • Buna dimineata Mic dejun 7°°Rosie, castravete, masline, ou fiert, cafea
    • Cina 19°° Rosii & branza
×
×
  • Create New...