Jump to content

Feedback


0 topics in this forum

There are no topics in this forum yet

Start the first topic
  • Posts

    • Iti vin in ajutor cu un mic video cum se utilizează aplicația yazio. Cum se descarcă și cum se folosește. 1. Pentru calcularea caloriilor în primul rând aveți nevoie de un cântar de bucătărie. 2. Cântăriți produsele care vreți sa le mâncați și le introduceți în aplicație. 3. Urmăriți și video 2 cu mare atentie, asa va puteți calcula caloriile pentru rețetele care le faceți voi acasă. Introduceți gramajul și urmați pașii asa va arata câte calorii are o porție de mâncare, făcută de voi în casa. Sper sa va fie de folos si sa intelegeti tot ce este scris acolo.   Bine ați venit la YAZIO, cel mai reușit contor de calorii și aplicația intermitentă de post pentru a pierde în greutate fără a face dietă!   Slăbiți sănătos cu ajutorul contorului gratuit de calorii și a jurnalului alimentar de la YAZIO. De asemenea, puteți utiliza trackerul de post gratuit pentru a pierde în greutate cu metode de post intermitente, cum ar fi 16: 8 sau 5: 2. Postul intermitent a devenit o parte integrantă a medicinei nutriționale și vă poate ajuta să ardeți grăsimea și mușchii construiți. Vă asigurăm că vă veți atinge obiectivul în doar câteva săptămâni cu aplicația gratuită YAZIO pentru numărarea caloriilor, postul intermitent și pierderea în greutate. Spuneți adio dietelor sau senzației de foame cu ajutorul contorului de calorii YAZIO și al aplicației de post intermitent! 🎉 Contor de calorii simplu și tracker de alimente 🎉 Tracker de post cu mai mult de 20 de planuri de post 🎉 Baza de date imensă cu 95% din toate alimentele din SUA Recipes Rețete delicioase și planuri de masă 🎉 Urmărirea automată a activității 🎉 Începeți gratuit fără a vă înregistra 🎉 Urmăritor de apă cu notificări 🎉 Metode de slăbire pentru bărbați și femei 🎉 YAZIO se îmbunătățește constant și adaugă noi caracteristici 🎉 Potrivit pentru creșterea musculară și creșterea în greutate 🎉 Fără efect de yo-yo, fără dietă 🎉 FĂRĂ ANUNȚURI! Aplicația YAZIO Calorie Counter și Intermittent Fasting constă din 4 secțiuni: 🕵️ 1. Contor de calorii • Urmăritor de calorii gratuit și ușor de utilizat • Jurnal alimentar cu obiective calorice • Urmăriți valorile nutriționale și macronutrienții • Peste 4 milioane de alimente • Scanner de coduri de bare încorporat • Evaluări alimentare pentru fiecare produs • Contorizare inteligentă și simplă a caloriilor • Creați mese și rețete • Urmăriți pașii, activitățile și simptomele • Urmăritor de apă cu memento-uri • Analiză cuprinzătoare a caloriilor • Sfaturi și trucuri de numărare a caloriilor 🧑‍⚕️ 2. Post intermitent • Cronometru de post intermitent gratuit • Memento-uri de post și mâncare • Începeți cu un test de post • Planuri de post intermitente detaliate • Informații precise despre starea corpului în timpul postului • Inițiază autofagie și cetoză • Metode de post pe ore: 16: 8, 14:10, 12:12 • Metode de post pe zi: 5: 2, 6: 1, 1: 1 • Metode speciale de post: OMAD (O masă pe zi) • Analiză extinsă a postului 🧑‍🍳 3. Rețete • Peste 1.000 de rețete delicioase • Rețete noi de slăbit în fiecare săptămână • Rețete cu conținut scăzut de carbohidrați, vegetarieni și vegani • Pizza, caserole, salate, supe și multe altele! • Funcție listă de produse alimentare • Mod de gătit pentru a urma cu ușurință instrucțiunile rețetei 🧑‍🏫 4. Planuri de masă • Peste 30 de planuri de masă diferite • Planuri nutriționale pentru pierderea în greutate, construirea mușchilor și postul • Sarcini zilnice, planificator de mese, sfaturi și trucuri • Rețete delicioase recomandate zilnic • Creați-vă propriul plan de masă cu planificatorul nostru de masă 🥇 Vedeți de două ori mai multe rezultate cu PRO Alătură-te comunității noastre YAZIO PRO și atinge-ți obiectivul și mai repede! • Tone de caracteristici extinse • Atingeți-vă obiectivul de două ori mai repede • Vedeți mai multe rezultate cu postul • Planuri de masă specializate • Conectați-vă cu Fitbit, Garmin, Polar și S-Health • Luați notițe și urmăriți-vă starea de spirit și simptomele • Analiza nutrienților • Analiza vitaminelor și mineralelor • Evaluări alimentare simple • Evaluează-ți progresul pe parcursul mai multor ani • Documentați și urmăriți măsurătorile corpului • Export zilnic și lunar de date • Nu mai există reclame • Sprijiniți echipa noastră Puteți achiziționa PRO prin achiziții în aplicație în contorul de calorii YAZIO și aplicația de post intermitent. YAZIO PRO este mult mai accesibil decât versiunile premium ale contorului de calorii comparabile, al postului intermitent și al aplicațiilor din jurnalul alimentar pentru a pierde în greutate fără a face dietă. • Ajutor pentru aplicație: http://help.yazio.com • Despre echipa noastră: https://www.yazio.com/en/about-us Doriți să contribuiți la transformarea YAZIO Calorie Tracker într-o aplicație intermitentă și mai rapidă pentru jurnalul alimentar pentru a pierde în greutate? Ne-ar plăcea să auzim feedback-ul și sugestiile dvs.!   Instaleaza GRATUIT aplicatia de aici         
    • Marea majoritate a dietelor se bazeaza pe restrictie de alimente si pe infometarea pe termen scurt pentru a avea rezultate rapide. Ti sa intamplat sa tii pana acum o dieta, sa te simti slabit /a de energie? Sa ai dureri de cap, de stomac si sa dai jos cateva kilograme si dupa ce te-ai lasat sa pui kilogramele la loc? Daca da, atunci ramai alaturi de mine, fiindca iti voi zice de ce se intampla acest lucru si cum poti slabi sanatos urmand cativa pasi simpli. Si mai mult, cum sa te mentii dupa ce ai slabit pentru ca stiu ca te intereseaza si acest lucru. Gata cu dietele si rezultatele pe termen scurt, hai sa vezi de ce merita cu adevarat sa traiesti si sa slabesti sanatos. CARE SUNT AVANTAJELE DACA SLABESC SANATOS? 1. Iti vei forma propriul stil de viata si vei stii ce trebuie sa faci ca sa te mentii toata viata. 2. Te vei simti mai bine mai energic /a si iti vei cunoaste mai bine organismul. 3. Vei avea o digestie mai sanatoasa. 4. Vei reusi sa renunti mai usor la obiceiurile nesanatoase si sa iti faci un program de mese. 5. Vei fi un exemplu pentru prieteni, familie si toti cei din jurul tau. CARE SUNT EFECTELE NEGATIVE CAND SLABESTI PRIN INFOMETARE? 1. Scade rata metabolica si poti pierde din masa musculara. 2. Oboseala cronica si deficiente nutritive cum ar fi :magneziu, calciu, vitamina A, proteine, acestea sunt necesare pentru functionarea normala a organismului. 3. Afecteaza sanatatea sistemului osos si sanatatea inimii. 4. Poate provoca dezechilibre hormonale. 5. Poate slabi sistemului imunitar 6. Pot aparea probleme digestive cum ar fi gastrita. CE INSEAMNA UN SLABIT SANATOS? Inseamna formarea unui stil de viata sanatos, sa stii ce sa mananci si cum sa mananci. Cum sa combini corect alimentele, cum sa gatesti mancarea si sa faci un minim de miscare. Este foarte simplu si iti voi zice mai jos 20 de pasi care te ajuta sa slabesti sanatos fara sa te infometezi. 1. MANANCA MICUL DEJUN Daca vrei sa slabesti sanatos, ar fi bine sa nu sari peste micul dejun. DE CE SPUN ASTA? Pentru ca este o masa care te ajuta sa nu simti nevoia de a manca ceva pe fuga in urmatoarele 2 - 3 ore dupa ce te-ai trezit. La micul dejun iti poti face si o pofta. Este singura masa unde poti manca paine si poti sa mananci ceva dulce fara sa te gandesti ca se vor pune kilograme. Dimineata, organismul are cea mai multa energie si va digera rapid ceea ce mananci si vei arde usor acele calorii. In plus te va ajuta sa ai mai multa energie pe parcursul zilei. ITI ESTE GREU SA MANANCI MICUL DEJUN? Te inteleg perfect, am fost in aceeasi situatie, nu reuseam sa mananc dimineata si mi-a fost greu pana m-am obisnuit. In acest caz, poti incepe cu mancaruri usor de mancat si cu cantitati mai mici si poti creste treptat cantitatea. Iti voi zice mai jos, ce poti manca la micul dejun, pranz si cina si cum sa combini alimentele cat mai sanatos. CONSUMA MEREU GUSTARI INTRE MESE Gustarile te ajuta sa ajungi de la o masa la alta fara sa ti se faca foarte foame si aduc nutrienti necesari organismului, cum ar fi acizi grasi de omega 3 din nuci. Daca vrei sa slabesti, alege gustari mici si hranitoare cum ar fi : - o mana de nuci, migdale, arahide nesarate, caju - un iaurt degresat cu cereale integrale, un fruct la alegere (exclus banane, struguri foarte dulci sau ananas) - 2-3 biscuiti digestivi Daca faci sala sau efort mai mare, poti manca un baton proteic cu cantitate mai mica de zahar. - un baton cu cereale si seminte - o banana sau un shake proteic. CONSUMA ALIMENTE SANATOASE SI HRANITOARE Incearca pe cat posibil sa nu mananci mancare procesata, cum ar fi :fast food, mancarea gatita in mult ulei, paste cu sosuri etc. LISTA DE ALIMENTE SANATOASE PE CARE LE POTI CONSUMA : 1. Piept de pui, pulpe fara piele, pipote si inimi, piept de curcan, peste de orice fel (somon recomandat), carne de porc macra (fara grasimi), odata pe saptamana maxim. 2. Legume verzi (broccoli, sparanghel, mazare, fasole verde, spanac etc. 3. Paste integrale, orez brun, paine integrala sau wasa. 4. Cartof copt maxim unu pe zi 5. Legume de orice fel (rosii, castraveti, conopida, morcov, ardei) 6. Somon afumat, merge foarte bine in salate sau dimineata la mic dejun. 7. Avocado si branza slaba, oua (o sursa foarte buna de proteina) 8. Ai grija la cantitati, alege cantitati normale la fiecare masa, carnea sa fie 150 g maxim si poti sa adaugi o portie mai mare de legume. 9. Hidrateaza-te corect Bea mereu apa, cel putin 1,5 - 2 l pe zi, incearca sa bei guri mici si des. 10. Pregateste-ti din timp fiecare masa pentru a nu manca pe fuga 11. Renunta la gustarile nesanatoase si nu lasa dulciurile la vedere. 12. Mergi la cumparaturi doar dupa ce ai mancat. 13. Fa-ti lista de cumparaturi si tine - te de ea. 14. Combina alimentele corect la fiecare masa. 15. Consuma fructe si legume. 16. Urmareste mereu rezultate, te va ajuta foarte mult psihic cand vei slabi 17. Pune-ti un obiectiv in care sa scrii ce vrei sa obtii, pentru ca iti va fi mai usor sa te tii de program. 18. Nu lasa pe nimeni sa te demotiveze 19. Fa-ti o pofta la o masa odata pe saptamana. 20. Nu te grabi atunci cand mananci In procesul de slabire sunt multi factori care trebuie sa tii cont de ele pentru a putea slabi de aceea iti trebuie multa rabdare si vei reusi cu siguranta.  
    • Alimentele bogate in proteina si cu mai putini carbohidrati sunt esentiale in constructia masei musculare, aducandu-ti energia necesară. Cateva alimente bogate in proteine si cu un procent scazut de carbohidrati pe care ar trebui sa le incluzi in dieta ta sunt : 1. PIEPT DE PUI Cel mai sigur aliment cand esti in cautarea proteinelor,. Il poti servi la gratar sau fiert cu legume sau o salata.. 2. CURCAN Curcanul este un aliment versatil. Este mai sanatos, o alternativa pentru carnea de vita, are mai putine calorii si poate fi folosit in orice de la chilli la chiftelute. 3. MUSCHI DE PORC Un alt aliment sanatos si bogat in proteine, muschiul de porc, poate fi servit la gratar sau fript y, cu marinate sau condimente. 4. CARNEA DE VITA Carnea de vitel este un aliment bogat in proteine si sarac in carbohidrati, chiar daca nu este placuta de toata lumea. Alege pulpa sau spinarea de vitel, in bucati mici. Chiar daca nu iti place foarte mult, iti va oferi o optiune sanatoasa cand esti in pana de idei. 5. MIEL Carnea de miel poate fi un aliment gustos cu proteine. Asigura-te ca il tai in bucati mici, fara oase si indepartezi grasimea vizibil. Poate contine putin mai multe calorii, dar te a ajuta sa gatesti un meniu variat. 6. SUNCA Sunca este un aliment bogat in proteine si, daca alegi cantitatea de servire corecta, nu iti va aduce un aport foarte mare de calorii. Pentru a evita problemele de sanatate, alege un tip de sunca cu un continut scazut de sodiu. 7. SOMON Somonul este un aliment extraordinar, o sursa foarte buna de proteina si acizii grasi Omega - 3. Ar trebui sa apara des in meniul tau. Il poti servi fript sau la gratar, cu lamaie si marar.. 8.TON Tonul proaspat este o alta alternativa cu continut mare de proteine si sarac in carbohidrati, care mai contine si acizii grasi Omega - 3. Il poti servi fript sau la cuptor. 9. COD Codul este o sursa foarte buna de proteina. Este servit cel mai bine fript sau la cuptor cu zeama de lamaie. 10. CRAB Crabul este si el un aliment miraculos, la cuptor, fiert sau fript. Stai departe de crabul prajit, incat iti va distruge scopul unei diete sanatoase. 11. OUA FIERTE TARI Ouale fierte tari sunt o sursa buna de proteine, care ar trebui sa apara in dieta ta obisnuinta. Sunt usor de gatit si nu au nevoie de condimente. 12. BRANZA DE VACI Acesta este un aliment sanatos si bogat in proteine, pe care nu ar trebui sa-l treci cu vederea. Il poti servi cu fructe pentru micul dejun sau cina cu o salata, o gustare sanatoasa intre mese. 13 .IAURT GRECESC Iaurtul grecesc este un aliment foarte sanatos care te ajuta si in procesul de slabire. Poate fi servit ca gustare si de ce nu la cina.  
    • Stiati cate beneficii au morcoviioulalebananele si merele Afla din plansa de mai jos
    • Daca simti des nevoia sa mananci ceva dulce ar trebui sa faci tot posibilul sa nu sari peste niciuna dintre cele trei mese pe zi. Sigur ca ideal ar fi sa inlocuiesti prajiturile si bomboanele care contin zahar alb cu un dulce sanatos cum ar fi fructele. Ceea ce ai putea totusi sa faci cand simti ca nu te poti abtine sa mananci dulce ar fi sa gusti doar dintr-o prajitura sau sa mancam o bomboana si apoi sa completezi nevoia de dulce cu un aliment sanatos :un fruct, o leguma care-ti place sau doi, trei biscuiti cu cereale integrale care sa aiba cel putin 10%cereale si zaharul sa nu se numere printre primele ingrediente. NU SARI PESTE MESE? Nevoia de a manca ceva dulce poate aparea ca urmare a scaderii glicemiei. De aceea trebuie sa te asiguri ca nivelul acesteia ramane constant pe parcursul zilei si poti face acest lucru respectand, pe cat posibil regula celor trei mese. Intre ele, este recomandat sa mananci doua gustari, dar care sa nu contina zahar rafinat, pt ca acesta provoaca fluctuatii mari ale glicemiei si nu face decat sa sporeasca pofta de dulce. Mesteca guma Guma de mestecat poate fi o metoda prin care sa scapam de pofta de dulce. Mananca alimente care contin magneziu in multe cazuri, pofta de dulce ascunde anumite cerinte, cum ar fi cea de magneziu sau cea de crom. Incearca sa scapi de pofta de dulce avand grija sa mananci zilnic alimente bogate in magneziu, cum sunt cerealele integrale, nucile si bomboanele. Cromul se gaseste in el in cerealele integrale si in nuci, oua si in soia. Evita indulcitorii artificiali. Daca speri sa-ti mentii silueta cu ajutorul indulcitorilor artificiali trebuie sa stii ca acestia iti vor creste mai mult pofta de dulce. Metode ca sa nu-ti mai fie pofta de dulce 1. Trebuie sa faci miscare in fiecare zi. 2. Consuma zilnic legume crude si verdeturi. 3. Nu uita shake - ul proteic zilnic. 4. Mananca ciocolata neagra care contine peste 70 %cacao.                
×
×
  • Create New...