Jump to content

Andreea Munteanu 31

Members
  • Posts

    6
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Andreea Munteanu 31 last won the day on February 22 2019

Andreea Munteanu 31 had the most liked content!

About Andreea Munteanu 31

  • Birthday November 11

Recent Profile Visitors

293 profile views

Andreea Munteanu 31's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

2

Reputation

  1. Rețeta pentru 4 persoane: Ingrediente pt gnocchi:500g cartofi fierți , 250g spanac piure, 2 oua, sare , piper, făina cat cuprinde. Se pisează cartofi ca la piure se adauga restul ingredientelor si se frământată. Cand nu se mai lipește de mâini se pot forma in bucăți de 2 cm. Se folosește făina pe deasupra lor sa nu lipească. Se fierb in apa iar cand sunt deasupra apei se mai fierb 2 minute. pt sos: 1 ceapa tăiată julien, 2 linguri ulei, 20 g unt , 500g suc de roșii, 1 lingurița zahăr, 1 lingurița sare! Se fierbe maxim 30 de minute! Sa aveți pofta!
  2. Rețeta pentru 4 persoane: Ingrediente: 250 g de linte uscata 200g de șunca de pui ( Lidl-am cumpărat) 150g ceapa 200g cartofi 150g morcov 150g praz 150g țelina 2 lingurite boia dulce, sare, piper dupa gust Pătrunjel dupa gust la urma 2 linguri ulei Preparare: Se pune lintea de seara la înmuiat ( are nevoie de 8 ore). Se calesc legumele( tăiate cubulețe) si șunca in ulei 2 minute, se adaugă lintea si 1,5 l de apa sau supa . Se lasa la fiert 40-50 de minute. Intre timp se adaugă boiaua , sarea si piperul. P.S: In loc de linte puteți folosi fasole, năut, mazare. Asa arată o porție de 400 de grame, care nu depășește 350 de calori! Sa aveți pofta!
  3. Buna dimineata! De cand ma stiu am ținut diete, unde am inceput sa tin strict la inceput ca sa slăbesc si dupa aceea am clacat cum era de așteptat, slăbeam dar si acumulam dublu dupa aceea. Dar acum sunt hotărâtă sa imi fac in stil de viata din mâncatul la ore fixe, de aceea nu ma voi mai urca pe cântar decat cand sunt convinsă ca il pot tine fara abateri. Nu imi este usor pentru ca mâncam foarte haotic in special seara , in 14 zile de 2 ori am călcat strâmb si pentru mine e o mare realizare. Am învățat ca cu răbdare se fac toate in viata! Sa avem spor va pup!
  4. Carbohidratii si proteinele se mananca la mese diferite Un singur tip de proteina la o masa Sucurile (de fructe sau legume) se trateaza ca o masa intreaga Laptele se bea separat (nu in combinatii) De evitat, pe cat posibil dulciurile Mancarurile reci (inclusivlichidele) inhiba digestia
  5. Ma numesc Mădălina am 31 de ani, 106 kg si 175 cm. Am acumulat aceste kilograme in urma sarcini.Am inceput dieta dupa 11 Februarie. Poza este făcută pe data de 10 Februarie. Programul meu este 9,12,15,18.
×
×
  • Create New...