Jump to content
Sign in to follow this  
Fixul - Un stil de viata

Grupul Fixul - un stil de viata sanatos va recomanda:

Recommended Posts

Sa adoptam fiecare dintre noi cat mai repede cu putinta, acest stil de viata sanatos, in aceste zile in care suntem pusi la grea incercare si trebuie sa petrecem mai mult timp prin casa, suntem predispusi sa mancam mai mult si chiar sa rontaim mai tot timpul, de aceea dragi membri va invit sa incercati ce noi facem de mult, mancam la ore fixe, respectiv: Mic dejun - ora 7 fix, Gustarea 1 - ora 10 fix, Pranzul - ora 13 fix, Gustare 2 - ora 16 fix, Cina - ora -19 fix.

Acest stil de viata nu impune restrictii foarte mari la mancare, in prima faza (1 luna) e foarte bine sa respectam orele, chiar daca in acest interval nu respectam combinatiile recomandate de specialisti, dupa care putem sa trecem la faza a doua a acestui stil de viata sa incercam sa combinam corect alimentele mancate la orele recomandate si in sfarsit a treia faza in care putem trece cam dupa 2 luni la micsorarea portiilor de mancare, veti putea vedea ca dupa maxim 2 luni, organismul se obisnuieste cu acest stil de viata!

Incercati sa nu amanati in a spune ca voi incepe de maine sau de saptamana viitoare, trebuie sa incepem acest de viata din acest moment si veti vedea in scurt timp o schimbare foarte placuta pe care trebuia sa o adoptam din totdeauna!

Nu trebuie sa va faceti probleme de nici un fel, acest stil de viata minunat, nu impune restrictii drastice de mancare, putem consuma orice dorim, dar va trebuii sa fim foarte atenti cand si ce cantitate vom consuma.

Pentru a va convinge ca acest stil de viata chiar functioneaza, va invit aici pe Forumul nostru in sectiunea '' Campionii Fixul - un stil de viata sanatos " pentru a vedea ca foarte multi din membri nostri de pe Grup chiar au reusit sa adopte acest stil de viata si chiar sa ajunga acolo unde si-au dorit, sa slabeasca.

stil-de-viata.thumb.jpg.b1462f3d8b0c44395a88b6cc7aebc947.jpg

sursa foto

Adopta acest stil de viata cat mai repede pentru a nu fii pus in situatia pe care o poti vedea in video de mai jos:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  



  • Posts

    • Ma bucur ca ati ales sa faceti parte din acest grup minunat, unde fiecare putem sa postam farfuriile noastre, si avem ocazia sa invatam sa mancam sanatos si sa putem slabi. Am incredere in voi ca impreuna putem face aici un grup frumos, cu o atmosfera placuta si linistita, in care cu totii sa ne simtim bine. Am rugamintea sa nu postati in acest grup articole cu alt subiect decat cel pe care acest grup il detine si anume stilul de viata de care avem nevoie in fiecare zi. ? CE INSEAMNA,, UN STIL DE VIATA SANATOS "? Nu este o dieta si nici o cura de slabire cum o numiti voi, este un mod echilibrat de alimentatie, mancand la ore fixe din 3 in 3 ore. Masa nu trebuie sa dureze mai mult de 20 de minute, multa miscare si voie buna fara sa va infometati si fara riscuri exaggerate. Stiti cu totii sunt 5 mese (3 mese principle si 2 gustari) programul 7, 10, 13, 16, 19. ? MIC DEJUN (7) Prima masa incepem cu micul dejun (7) in varianta sarata, contine proteine, grasimi vegetale si carbohidranti sanatosi sau varianta dulce, contine cereale integrale, fructe, seminte, nuci. ? GUSTAREA 1 (10) La aceasta gustare din prima parte a zilei va recomand o portie de fructe. Alegeti fructe cu calorii putine si indice glicemic mic cum ar fi : - capsuni, cirese, grapefruit, portocale, piersici, caise, pepene galben si verde, kiwi, mere verzi. ? PRANZ (13) Alege intotdeauna un singur fel de mancare ori supa, ciorba ori felul doi. In functie de posibilitati in cazul ca sunteti la serviciu de preferat sa va luati mancare de acasa nu de la fast - food sau din alte parti. ? GUSTAREA 2 (16) Poate fi un iaurt mic natural sau 2 galete de orez, o mana de nuci, migdale, seminte de dovleac, fistic, 2 patratele de ciocolata neagra cu 70, 75, 90 %cacao, biscuiti digestivi fara zahar, biscuiti din tarate, o cafea, un kefir. Gustarea nu tine loc de mancare, ea are rolul sa va tina de foame inca 3 ore pana la urmatoarea masa. ? CINA (19)Puteti servi peste, carne slaba de pui, curcan pregatita la gril, abur, cuptor cu legume coapte, salate. Pe tot parcursul zilei nu uitati sa consumati apa minim 2 litri pentru a regla metabolismul reduce greutatea.
    • Fasole batuta & castravete murat si ardei copt, ora 13
    • Ciorba de legume & ardei iute ora 13
    • Buna dimineata Mic dejun 7°°Rosie, castravete, masline, ou fiert, cafea
    • Cina 19°° Rosii & branza
×
×
  • Create New...