Jump to content
Sign in to follow this  
Steli Monica Giurgi

Paste integrale cu midii!

Recommended Posts

?Paste integrale cu midii și sos de roșii! 

Cantitățile sunt pentru patru porții! 

Ingrediente :   - 400 gr paste integrale

                        - 400 gr midii 

                         - 2 linguri ulei de măsline  

                         - 3,4 căței de usturoi (eu am pus  usturoi verde)  

                          - o conserva de roșii 400 gr (Eu am pus conservă de roșii făcută de mine, cu ardei și pătrunjel verde) 

                            - o legătură de patrunjel verde  

                            - sare, piper 

                            - se poate folosii și vin alb  sec cine dorește (eu nu am folosit)  

 

Mod de preparare: 

       Punem pastele la fiert în apa cu putina  sare. 

Luam o tigaie in care punem cele doua linguri cu ulei de măsline, adăugăm usturoiul și jumătate din ardeiul iute fără sâmburi, lăsăm puțin sa se caleasca apoi adăugăm conservă de roșii. Lăsăm la fiert pana începe sosul sa se lege apoi adăugăm midiile (și vinul în cazul în care îl folosim). Acoperim cu un capac și lăsăm la foc mic pana midiile au fiert suficient și sosul a mai scăzut. Între timp stoarcem pastele. După ce midiile s au inabusit(fiert), adăugăm restul de ardei iute, piper, sare, și legătura de patrunjel. Se mai da la foc pentru un minut, apoi se poate servi. 

Va doresc pofta buna! 

                          

IMG_20191104_130219.jpg

IMG_20191104_130741.jpg

IMG_20191104_130852.jpg

IMG_20191104_131023.jpg

IMG_20191104_131118.jpg

IMG_20191104_132242.jpg

IMG_20191104_132849.jpg

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  



  • Posts

    • Ma bucur ca ati ales sa faceti parte din acest grup minunat, unde fiecare putem sa postam farfuriile noastre, si avem ocazia sa invatam sa mancam sanatos si sa putem slabi. Am incredere in voi ca impreuna putem face aici un grup frumos, cu o atmosfera placuta si linistita, in care cu totii sa ne simtim bine. Am rugamintea sa nu postati in acest grup articole cu alt subiect decat cel pe care acest grup il detine si anume stilul de viata de care avem nevoie in fiecare zi. ? CE INSEAMNA,, UN STIL DE VIATA SANATOS "? Nu este o dieta si nici o cura de slabire cum o numiti voi, este un mod echilibrat de alimentatie, mancand la ore fixe din 3 in 3 ore. Masa nu trebuie sa dureze mai mult de 20 de minute, multa miscare si voie buna fara sa va infometati si fara riscuri exaggerate. Stiti cu totii sunt 5 mese (3 mese principle si 2 gustari) programul 7, 10, 13, 16, 19. ? MIC DEJUN (7) Prima masa incepem cu micul dejun (7) in varianta sarata, contine proteine, grasimi vegetale si carbohidranti sanatosi sau varianta dulce, contine cereale integrale, fructe, seminte, nuci. ? GUSTAREA 1 (10) La aceasta gustare din prima parte a zilei va recomand o portie de fructe. Alegeti fructe cu calorii putine si indice glicemic mic cum ar fi : - capsuni, cirese, grapefruit, portocale, piersici, caise, pepene galben si verde, kiwi, mere verzi. ? PRANZ (13) Alege intotdeauna un singur fel de mancare ori supa, ciorba ori felul doi. In functie de posibilitati in cazul ca sunteti la serviciu de preferat sa va luati mancare de acasa nu de la fast - food sau din alte parti. ? GUSTAREA 2 (16) Poate fi un iaurt mic natural sau 2 galete de orez, o mana de nuci, migdale, seminte de dovleac, fistic, 2 patratele de ciocolata neagra cu 70, 75, 90 %cacao, biscuiti digestivi fara zahar, biscuiti din tarate, o cafea, un kefir. Gustarea nu tine loc de mancare, ea are rolul sa va tina de foame inca 3 ore pana la urmatoarea masa. ? CINA (19)Puteti servi peste, carne slaba de pui, curcan pregatita la gril, abur, cuptor cu legume coapte, salate. Pe tot parcursul zilei nu uitati sa consumati apa minim 2 litri pentru a regla metabolismul reduce greutatea.
    • Fasole batuta & castravete murat si ardei copt, ora 13
    • Ciorba de legume & ardei iute ora 13
    • Buna dimineata Mic dejun 7°°Rosie, castravete, masline, ou fiert, cafea
    • Cina 19°° Rosii & branza
×
×
  • Create New...