Jump to content
Sign in to follow this  

Recommended Posts

Un element la indemana ..care insa pt ca este atat de ,,banal,, si accesibil..este usor trecut cu vederea.
Am tot scris despre apa si ..repet : beti cat mai multa apa ! Cu cat sunteti mai activi aveti mai multa nevoe de apa..pt ca si eliminati prin transpiatie si respiratie mai multa apa decat un om sedentar !
Doamnele au fobia apei ..mai ales cele cu problemem de greutate..si atunci ele aleg sa nu bea apa pt a nu..retine apa ! FALS!
Daca nu bei apa..corpul se apara si retine apa ..pt ca functiile sa decurga cat se poate de normal...INSA daca nua are apa la indemana el o sa isi traga apa din ce are : sange , tesuturi..iar functionarea va fie mai mult pe ,,avarie,,..deci orice altceva decat..sanatos
Toto doamnele se plang meru de constipatie..si am imprsia ca este o epidemie de ..constipatie in randul lor 1f642.png?....una din solutii pt un tranzit intestinal bun este...apa...a 2-a este consumul de fibre...daca cele 2 aspecte sunt ok 90% din problemele de constipatie nu ar mai exista ..garantat!
De cele mai multe ori nu vedem padurea de ...copaci .
Ca un P.S. : limitativa la apa normala ..plata. Orice fita gen ,,Vitamin Water,, ...nu va va ajuta cu nimic mai mult decat sa va cheltuiti banii pe prostii chit ca poate ,,da bine,, si interesant la cei din jur cu aceeiasi mentalitate !

83347464_2953476404711113_2654393456553623552_n.jpg.943a1985868c687af3f951660a314c5a.jpg

sursa

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  



  • Posts

    • Ma bucur ca ati ales sa faceti parte din acest grup minunat, unde fiecare putem sa postam farfuriile noastre, si avem ocazia sa invatam sa mancam sanatos si sa putem slabi. Am incredere in voi ca impreuna putem face aici un grup frumos, cu o atmosfera placuta si linistita, in care cu totii sa ne simtim bine. Am rugamintea sa nu postati in acest grup articole cu alt subiect decat cel pe care acest grup il detine si anume stilul de viata de care avem nevoie in fiecare zi. ? CE INSEAMNA,, UN STIL DE VIATA SANATOS "? Nu este o dieta si nici o cura de slabire cum o numiti voi, este un mod echilibrat de alimentatie, mancand la ore fixe din 3 in 3 ore. Masa nu trebuie sa dureze mai mult de 20 de minute, multa miscare si voie buna fara sa va infometati si fara riscuri exaggerate. Stiti cu totii sunt 5 mese (3 mese principle si 2 gustari) programul 7, 10, 13, 16, 19. ? MIC DEJUN (7) Prima masa incepem cu micul dejun (7) in varianta sarata, contine proteine, grasimi vegetale si carbohidranti sanatosi sau varianta dulce, contine cereale integrale, fructe, seminte, nuci. ? GUSTAREA 1 (10) La aceasta gustare din prima parte a zilei va recomand o portie de fructe. Alegeti fructe cu calorii putine si indice glicemic mic cum ar fi : - capsuni, cirese, grapefruit, portocale, piersici, caise, pepene galben si verde, kiwi, mere verzi. ? PRANZ (13) Alege intotdeauna un singur fel de mancare ori supa, ciorba ori felul doi. In functie de posibilitati in cazul ca sunteti la serviciu de preferat sa va luati mancare de acasa nu de la fast - food sau din alte parti. ? GUSTAREA 2 (16) Poate fi un iaurt mic natural sau 2 galete de orez, o mana de nuci, migdale, seminte de dovleac, fistic, 2 patratele de ciocolata neagra cu 70, 75, 90 %cacao, biscuiti digestivi fara zahar, biscuiti din tarate, o cafea, un kefir. Gustarea nu tine loc de mancare, ea are rolul sa va tina de foame inca 3 ore pana la urmatoarea masa. ? CINA (19)Puteti servi peste, carne slaba de pui, curcan pregatita la gril, abur, cuptor cu legume coapte, salate. Pe tot parcursul zilei nu uitati sa consumati apa minim 2 litri pentru a regla metabolismul reduce greutatea.
    • Fasole batuta & castravete murat si ardei copt, ora 13
    • Ciorba de legume & ardei iute ora 13
    • Buna dimineata Mic dejun 7°°Rosie, castravete, masline, ou fiert, cafea
    • Cina 19°° Rosii & branza
×
×
  • Create New...